- Obaj kandydaci odpowiedzieli pozytywnie na naszą sugestię zamontowania banera witającego na ruchliwej trasie podróżnych wjeżdżających do naszego miasta i do naszego regionu - mówi Dariusz Jurek, prezes FdZd. - Ta prosta, niezbyt droga i skuteczna metoda promocyjna jest przecież często spotykana nie tylko w Polsce - dodaje. Podkreśla, że granica na Brynicy i Przemszy to granica dwóch różnych regionów, tworzących województwo, a różnorodność nie jest czymś szkodliwym, ale warto to podkreślać. Członkowie Forum proponują zacząć od jednego witacza, ale za to umiejscowionego w ruchliwym pukcie. - Mowa jest oczywiście o granicy Katowic i Sosnowca, przy drodze krajowej 86 czyli tzw."gierkówce" - mówi Jurek.
Okazuje się, że jest tam już jeden baner. Jedna z firm reklamuje się tu jako -" Zagłębie niskich cen". Inicjatorzy "witaczy" chcieliby, aby pojawił się tu napis "Witamy w Zagłębiu Dąbrowskim, witamy w Sosnowcu!". Okazuje się, że Kazimierz Górski o obietnicy pamięta i deklaruje spotkanie w tej sprawie, na początku przyszłego roku.
- Chcielibyśmy wprowadzić takie "witacze" wspólnie z prezydentami zagłębiowskimi, ale jeśli nie dojdziemy w tej kwestii do konsensusu, zrobimy to samodzielnie - zapewnia prezydent. Poza "witaczami" jest też również pomysł wprowadzenia jednolitej identyfikacji wizualnej zagłębiowskiej komunikacji miejskiej, np. na tapicerce foteli autobusowych, z wykorzystaniem nowego logo "Sosnowiec łączy", w nawiązaniu do tożsamości regionalnej.
- Musimy to przeprowadzić jednak w taki sposób, aby nie prowokować dewastacji - dodaje Kazimierz Górski.
A JAK WAM PODOBA SIĘ TEN POMYSŁ?
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?