Klip w markecie

(mawa)
Artur Rojek i Paweł Bogocz na planie teledysku.  Michał Rułka/arc. zespołu
Artur Rojek i Paweł Bogocz na planie teledysku. Michał Rułka/arc. zespołu
Dopiero późnym wieczorem w środę ekipa Pawła Bogocza, reżysera teledysków, skończyła pracę w czeladzkim Centrum Handlowym M1. Przez cały dzień ośmiosobowa grupa realizowała klip dla Artura Rojka i reszty muzyków z ...

Dopiero późnym wieczorem w środę ekipa Pawła Bogocza, reżysera teledysków, skończyła pracę w czeladzkim Centrum Handlowym M1. Przez cały dzień ośmiosobowa grupa realizowała klip dla Artura Rojka i reszty muzyków z popularnej grupy Myslovitz.

Ich najnowszy album "Happiness is easy" będzie promowała piosenka, której głównym tematem jest pytanie: mieć czy być.

Teledysk, którego znaczną część nakręcono w czeladzkim markecie, opowiada o miłości dwojga młodych ludzi i pokazuje ich w różnych sytuacjach życiowych. Wizyta znanych muzyków w sklepie wzbudziła wielkie zainteresowanie klientów. Była to chyba jedyna okazja, by zobaczyć Artura Rojka, wokalistę Myslovitz, który grając na gitarze, jeździł na wielkiej platformie pomiędzy regałami. Nowa płyta zespołu ma różnić się od poprzednich i wnieść do repertuaru Myslovitz zupełnie nową jakość muzyczną.

Kobiety w MMA. Płeć nie taka słaba. WYWIAD

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie